Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

.. mielőtt az agyam cserbenhagy......

.. mielőtt az agyam cserbenhagy......

Álmok.. vagy mégsem ?....

2015. október 06. - ALIAS01

Amióta írom ezt a kis szösszenetet új álmaim vannak kérem szépen, nem, nem olyan vágyálmok, hanem igazi álmok, spontán módon. Én is eljátszom a gondolattal időnként, hogy mi lett volna ha ? ... Tényleg... mi lett volna ha az oviban nem tulipán hanem a rózsa a jelem ? Minden másként alakult volna ? és hogyan....???n

Éjjel felébredtem. felébredtem és az éppen félbeszakadt álmomra gondoltam...

Menekülnünk kellett.. a kedvenc melegítőmet rángattam magamra, kényelmes sportcipő, és az óvodás alvó lányomat néztem.... a másik kettőért még el kell menni... mit pakoljak ? mennyit bírunk el ? ..... mikor és merre indulunk ?  / a jelenkori politikai történéseket igyekszem kihagyni és ennek az írásnak köze sincs hozzá !!! / Egy olyan házban laktunk ami nem volt ismerős, a tárgyak sem, csak a családtagjaim......

Tehát felébredtem..... felültem az ágyban... Te jó ég ! ez lenne a párhuzamos életem ? fogalmam nincs, hogy miért ez fogalmazódott meg az agyamban....

Ti eljátszottatok már a gondolattal, hogy mi lett volna ha, a másik sarkon fordultok be Május 40. -én ?

Komor álom volt, így hát a fejem búbjáig húztam a takarót és gyorsan visszaaludtam.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletkatonaja.blog.hu/api/trackback/id/tr127896886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása