Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

.. mielőtt az agyam cserbenhagy......

.. mielőtt az agyam cserbenhagy......

Szóköz....

2015. szeptember 29. - ALIAS01

Pár éve hirtelen felindulásból regisztráltam egy oldalra, ahol barátkozni ismerkedni lehetett.

Az első nap, hozzám csapódott egy férfi, akivel sokáig nagy beszélgetéseket folytattunk a semmiről, vicces volt szórakoztató.

Romantikus húrokat nem pendítettünk meg, és egymás életében sem vájkáltunk, mégis utólag úgy érzem, hogy lehetett bennünk valami közös, okkal sodorhatta elém az élet,

Ezt a zenét nem ismertem, a formációt sem, ő mutatta meg nekem, kedvencem lett...

https://www.youtube.com/watch?v=KJsVFfLs3Ls

A bejegyzés trackback címe:

https://azeletkatonaja.blog.hu/api/trackback/id/tr117862724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása